Sposób dostarczenia towaru:

  • Wysyłki krajowe: 

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 25,00 zł brutto

Czas realizacji: 1-3 dni robocze

Czas realizacji w przypadku towarów na zamówienie: około 7 dni roboczych

  • Wysyłki zagraniczne: 

W celu wyceny kosztów wysyłki poza granice Polski prosimy o skierowanie zapytania na adres e-mail: [email protected]. W wiadomości należy podać kraj oraz kod pocztowy miejsca doręczenia.

Dostępne metody płatności za zamówienie:

  • Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry)

Informacje dodatkowe:

  • Towar zakupiony w sklepie tkaniny-mirpol.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
  • Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.
  • Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od otrzymania potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego, przy czym termin dostawy może różnić się w zależności od wybranego przez Państwo towaru, o czym zostaniecie Państwo poinformowani w procesie składania Zamówienia. W przypadku zamówień dotyczących w produktów na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku.
  • W przypadku Towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, czas doręczenia Towarów nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze liczone od dnia wysyłki.
  • Szczegóły dotyczące realizacji dostawy Towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym Towarze, a także w karcie „Podsumowanie Zamówienia”.
  • WAŻNE! Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo ([email protected]) lub telefonicznie (+48 574 966 415).
  • Reklamacje bez wypełnionego formularza reklamacyjnego nie będą uwzględniane.
  • Podany czas realizacji zamówienia zawsze dotyczy dni roboczych.